måndag 15 maj 2017

Kortfilm om mig och mitt hantverk

Ett par vänner till mig utstod midvinterns kyla, mörker och kollektivtrafik för att filma när jag tillverkade en pilbåge, från träd till färdig båge. Detta är resultatet av deras ansträngningar. Bågen som jag tillverkar i videon är till försäljning, om någon skulle vara intresserad – 43 pund till 27" draglängd.


Jag har också en helt ny hemsida: http://nilsmarkuspilbagar.com/. Gå gärna in och kolla, dela med en vän eller två! Jag kan också hinta om att jag inom inte allt för länge tänker avsluta den här bloggen och istället blogga på hemsidan. Det är liksom lättare att ha allt på samma ställe. Den här bloggen kommer ligga kvar men jag kommer inte publicera nytt på den. Det är planen i alla fall.

I övrigt finns det fortfarande ett par platser kvar på kursen den 7-9 juli (se förra inlägget här på bloggen). Maila av dig om du är intresserad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar